در حال بارگذاری ...
  • معرفی ۱۹۰۰ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن استان کردستان به بانک ها

    کسانی که بعد از پایش مدارک ، واجد شرایط تشخیص داده شده به بانک معرفی می‌شوند و باید حداکثر در مهلت تعیین‌‌شده نسبت‌‌به واریز مبلغ ۴۰ میلیون تومان به‌‌ طور کامل اقدام کنند و در غیر این‌صورت به‌طور اتوماتیک از سامانه طرح اقدام ملی حذف خواهند شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کردستان از معرفی هزار و ۹۰۰ متقاضی اقدام ملی مسکن به بانک خبر داد و گفت : واجدان شرایط در صورت عدم واریز وجه در مهلت مقرر از این طرح حذف خواهند شد .

    عرفان مرادی گفت : در استان کردستان در مجموع حدود ۲۸ هزار و ۶۰۰ نفر متقاضی در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده‌‌اند . از این تعداد حدود دو هزار و ۳۷۳ نفر ، متقاضیان مرحله اول هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده و حدود هزار و ۹۰۰ نفر نیز برای افتتاح حساب به بانک معرفی شده‌‌اند .

    وی افزود : سایر متقاضیان نیز که در فازهای دوم و سوم ثبت نام کرده‌اند ، هم‌اکنون با هماهنگی اداره‌کل پست استان در حال تکمیل و تحویل مدارک اولیه هستند تا پس از تکمیل مدارک پایش آن‌ها نیز شروع شده و افراد واجد شرایط به بانک معرفی شوند .

    سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کردستان خاطرنشان کرد : کسانی که بعد از پایش مدارک ، واجد شرایط تشخیص داده شده به بانک معرفی می‌شوند و باید حداکثر در مهلت تعیین‌‌شده نسبت‌‌به واریز مبلغ ۴۰ میلیون تومان به‌‌ طور کامل اقدام کنند و در غیر این‌صورت به‌طور اتوماتیک از سامانه طرح اقدام ملی حذف خواهند شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت : بالغ بر هزارمیلیارد ریال اعتبار در قالب ۳۵ پروژه بازآفرینی شهری شامل ۲۹ پروژه اجرایی و ۶ ...

    |

    محدوده و محلات هدف بازآفرینی شهر در سه گونه بافت تاریخی ، بافت ناکارآمد میانی و سکونتگاه غیررسمی بر اساس مصوبات اخیر کمیسیون ماده ۵ استان‌ها ، بررسی و در سامانه سینام بارگذاری شد .

    |

    در محلاتی که وسعت چندانی ندارند شهرداری‌ها باید از نیروهای خود برای تشکیل این حلقه‌ها استفاده کنند و در محلاتی که محدوده‌های مورد عمل از وسعت بالایی برخوردار هستند می‌بایست از طریق شهرداری‌های نواحی اقدام شود تا ظرفیت گروه‌های جهادی ، دانشگاهی ، انبوه سازان ، کارگزاران ...

    |

    مداخله دولت در بخش بازآفرینی شهری باید به حداقل برسد و از ظرفیت سازمان های مردم نهاد ، نهادهای غیر دولتی ، بخش خصوصی و خیرین در این خصوص استفاده شود .

    |

    با تاکید وزیر راه و شهرسازی میزان تسهیلات نوسازی مردمی در بافت‌های فرسوده از ۳۰ هزار واحد به ۴۰ هزار واحد افزایش یافت که باید قرارداد آن تا پایان سال با بانک عامل بسته شود .

    |

    نظرات کاربران