در حال بارگذاری ...
  • آغاز ثبت‌نام دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن در خوزستان

    متقاضیان باید دارای اجاره نامه رسمی یا اجاره‌نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری باشند . 

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه‌ای ضمن اعلام جزئیات ثبت‌نام دریافت کمک‌ ودیعه مسکن از آغاز ثبت‌نام دریافت تسهیلات از روز ۲۶ خرداد در سامانه tem.mrud.ir خبر داد .

    وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه‌ای جزئیات ثبت‌نام دریافت کمک ودیعه مسکن را اعلام کرد .

    در این اطلاعیه آمده است : ثبت‌نام دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۲۶ خرداد آغاز می‌شود . تمامی مستاجران واجد شرایط دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن می‌توانند از ۲۶ خرداد به سامانه tem.mrud.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند .

    نکات حائز اهمیت در خصوص ثبت نام برای دریافت این تسهیلات شامل این موارد است : سقف تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن در منطقه شهری تهران ۷۰ میلیون تومان ، سایر کلانشهرها (شهرهای بالای یک میلیون نفر جمعیت یعنی شهرهای مشهد ، اصفهان ، کرج ، شیراز ، تبریز ، قم ، اهواز ، کرمانشاه) ۴۰ میلیون تومان و سایر شهرها ۲۵ میلیون تومان است . 

    همچنین ، متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متاهل یا سرپرست خانوار باشند .

    در ادامه آمده است : متقاضیان باید دارای اجاره نامه رسمی یا اجاره‌نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری باشند . 

    تاریخ انعقاد اجاره‌نامه واحد مسکونی باید مربوط به شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰ باشد .

    چنانچه متقاضی تا حداکثر دو هفته از تاریخ معرفی به شعب بانکی نسبت به تکمیل مدارک خود و ضامنین اقدام نکند، نسبت به رد درخواست متقاضی اقدام می‌شود .

    گفتنی است ، سایر موارد و نکات درخصوص دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن ، متعاقباً در سامانه tem.mrud.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد . 




    مطالب مرتبط

    ایجاد شهرهای ساحلی در راستای تحقق اقتصاد دریاپایه ، پروژه‌ای بین نسلی است و منافع تحقق آن بر زندگی نسل بعدی تأثیر می‌گذارد . ایجاد شهرهای ساحلی در مکران نقطه عطف تمدنی برای ایران اسلامی است و سبب خیر بلند کشور به‌سمت توسعه خواهد شد .

    |

    ارایه این وام به بخش حمل و نقل یک فرصت عالی برای سرمایه در گردش بخش خصوصی محسوب می‌شود . مدت زمان این قرارداد ۳ ساله است و بانک مسکن باید بتواند در مدت سه سال اصل و سود حاصل از توافق را به صندوق توسعه ملی بازگرداند . همچنین ، بانک مسکن از طریق ارایه تسهیلات به بخش خصوصی می‌تواند ...

    |

    به نظر می‌رسد ، در آینده نزدیک هدف‌گذاری‌های جدیدی که در دولت سیزدهم در بخش مسکن انجام شده است به نتیجه مثبتی منجر شود که اثرات آن را مردم نیز شاهد خواهند بود .

    |

    اقدامات خوبی در طرح نهضت ملی مسکن خوزستان انجام شده البته نقاط ضعفی هم وجود داشته که در حال بررسی است . بنیاد مسکن خوزستان تاکنون بخشی از کار ساخت واحدها را انجام داده و بخش دیگر کار نیز در سال آتی انجام خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اعلام عملکرد بی سابقه دولت سیزدهم در بخش مسکن ، از آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای حمایت ...

    |

    نظرات کاربران