در حال بارگذاری ...
  • تشکیل کارگروه رفع تداخلات برای تعیین تکلیف اراضی موات شهرستان قرچک

    پیگیری‌های دادستانی محترم تهران به عنوان مدعی‌العموم در همراهی با اداره کل راه و شهرسازی و استانداری تهران می‌تواند روند حل مسایل مردم را تسریع کند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از تشکیل کارگروه رفع تداخلات با توافق معاونت املاک و حقوقی و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با دادستانی و فرمانداری شهرستان قرچک خبر داد .

    مالکی عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از تشکیل کارگروه رفع تداخلات با توافق معاونت املاک و حقوقی و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با دادستانی و فرمانداری شهرستان قرچک خبر داد و افزود : در این کارگروه درصدد استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای تعیین تکلیف هرچه سریعتر این اراضی هستیم .

    وی اظهار داشت : در نشستی که امروز در شهرستان قرچک داشتیم پس از ارائه گزارش کاملی از روند پیگیری های راه و شهرسازی تهران در تعیین تکلیف این اراضی مقرر شد کارگروه هفت نفره رفع تداخلات تشکیل و هرچه سریعتر وضعیت اراضی موات این شهرستان مشخص شود .

    عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه با تصمیم کارشناسی مبتنی بر شاخص‌ها و راهکارهای قانونی می‌تواند برای حل مشکلات مردم راهگشا باشد اضافه کرد : پیگیری‌های دادستانی محترم تهران به عنوان مدعی‌العموم در همراهی با اداره کل راه و شهرسازی و استانداری تهران می‌تواند روند حل مسایل مردم را تسریع کند .

    گفتنی است این نشست با حضور ارسلان مالکی عضو هیات مدیره و معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن ، چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران ، محبت‌خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در محل فرمانداری قرچک برگزار شد .




    مطالب مرتبط

    پیش ثبت نام متقاضیان می‌بایست در سامانه تسهیلات بافت فرسوده به آدرس facility.udrc.ir انجام شده و سپس متقاضی به همراه مدارک ملکی و همچنین کارت ملی و قبض آب یا برق به اداره واگذاری در تهران یا اداره راه و شهرسازی شهرستان‌ مربوطه مراجعه کند .

    |

    متقاضیان می‌توانند برای مشاهده کامل مشخصات املاک ، اراضی ، واحدهای تجاری و مسکونی ، مراحل و شرایط مزایده به سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه نمایند .

    |

    این قطعات در شهرهای پیشوا ، اسلامشهر ، رباط‌کریم ، فیروزکوه ، پاکدشت ، دماوند و پرند ، واگذار شد .

    |

    برای نوسازی محلات هدف ما نیازمند صدها گروه داوطلب جهادی متخصص هستیم ، گروه‌هایی که وظیفه ترویج و آموزش ساکنان محلات هدف شهری را بر عهده دارند .

    |

    در محلاتی که وسعت چندانی ندارند شهرداری‌ها باید از نیروهای خود برای تشکیل این حلقه‌ها استفاده کنند و در محلاتی که محدوده‌های مورد عمل از وسعت بالایی برخوردار هستند می‌بایست از طریق شهرداری‌های نواحی اقدام شود تا ظرفیت گروه‌های جهادی ، دانشگاهی ، انبوه سازان ، کارگزاران ...

    |

    نظرات کاربران