در حال بارگذاری ...
  • عملیاتی شدن طرح اقدام ملی مسکن استان ایلام در آینده نزدیک

    تا کنون ۱۸۳۰۰۰ متر مربع زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن اختصاص یافته است و در حال حاضر ۱۷۵۲ نفراز متقاضیان این طرح در استان ایلام نسبت به واریز آورده ۴۰ میلیون تومانی اقدام کرده اند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در جلسه شورای تأمین مسکن استان که به ریاست نوذری استاندار ایلام برگزار شد از آغاز عملیات اجرایی واحدهای مسکن ملی در آینده نزدیک خبر داد .

    جلسه شورای تأمین مسکن استان ایلام به ریاست نوذری استاندار ، معاون امور هماهنگی امور عمرانی استاندار ، فرمانداران و شهرداران استان و سایر مدیران کل و مسئولان عضو شورای تأمین مسکن استان در سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد .

    در این جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان به عنوان دبیر جلسه گفت : تا کنون ۱۸۳۰۰۰ متر مربع زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن اختصاص یافته است و در حال حاضر ۱۷۵۲ نفراز متقاضیان این طرح در استان ایلام نسبت به واریز آورده ۴۰ میلیون تومانی اقدام کرده اند .

    وی با اشاره به ثبت درخواست ۱۶۵۱۵ مورد در طرح اقدام ملی مسکن گفت : این تعداد در حال پالایش هستند و به تناسب واجد شرایط بودن و تأیید نهایی شدن این اشخاص برای آنها افتتاح حساب صورت خواهد گرفت تا مبلغ آورده خود را واریز کنند .

    عبدالله بهادری ملاک تخصیص زمین و اجرای پروژه ها را بر مبنای تأیید نهایی افراد و واریز سهم آورده از طرف آنان عنوان کرد و افزود : با پی گیری های مختلف و همراهی دستگاه های مربوطه به زودی عملیات اجرایی احداث واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در استان توسط کارگزاری های مختلف از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و سایر کارگزاری ها اجرایی و تلاش خواهد شد در کمترین زمان ممکن این واحدها احداث و به بهره برداری برسند .

    استاندار ایلام در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش و پیگیری های راه و شهرسازی استان و همراهی سایر دستگاه های مربوطه در اجرای طرح اقدام ملی مسکن گفت : تا مرحله اجرایی شدن طرح اقدام ملی مسکن مسائل و مشکلات زیادی وجود داشته است از تهیه و آماده سازی زمین گرفته تا انعقاد قرارداد و سایر ضوابط اجرایی و ... که خوشبختانه هم اکنون در آستانه عملیاتی شدن طرح در راستای خانه دار شدن اقشار متوسط جامعه هستیم و با پی گیری های مستمر از سوی مسئولان استان انتظار داریم شاهد اجرای حجم قابل توجهی از این طرح در مراحل نهایی تا پایان دولت باشیم .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از اجرای احداث ۶۰۸۲ واحد نهضت ملی مسکن در استان ایلام خبر داد .

    |

    با توجه با اهمیت طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و رسیدن به فصل کاری برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن به صورت هفتگی شورای مسکن ویژه هر یک از شهرستان‌های استان با حضور فرماندار و شهردار و شورای شهر آن شهرستان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار خواهد شد .

    |

    این ۱۳ مدرسه با ظرفیت ۱۱۴ کلاس درس در شهرهای بجنورد ۳ مدرسه ، شیروان ۲ مدرسه ، اسفراین ۲ مدرسه ، فاروج ، جاجرم ، گرمه ، درق ، ایور و تیتکانلو هر کدام ۱ مدرسه با مساحت بیش از ۱۳ هزار مترمربع با اعتباری بیش از ۶۳۵ میلیارد ریال احداث خواهد شد که می تواند به ارتقاء استاندارد تحصیلی و ...

    |

    ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های خدماتی در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در سطح استان از محل منابع صندوق ملی مسکن در قالب یک سوم سهم وزارت راه و شهرسازی به شرکت‌های آب و فاضلاب و توزیع نیروی برق استان پرداخت می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، یک‌هزار و ۱۲۰ قطعه زمین ۲۰۰ متری برای ساخت مسکن ویلایی به متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در ایلام واگذار شد . ...

    |

    نظرات کاربران