در حال بارگذاری ...
  • اتمام احداث یکهزار و ۷۱۸ واحد مسکن محرومان در کهگیلویه و بویراحمد

    پی‌کنی ۳ هزار و ۵۰۰ واحد ، اجرای فوندانسیون ۳ هزار و ۴۲۶ واحد ، اجرای اسلکت و دیوار ۳ هزار و ۲۲۷ واحد ، اجرای سقف ۳ هزار و ۶۵ واحد ، اجرای گچ و خاک ۳ هزار و ۵۸ واحد ، پایان کار و نازک‌کاری یکهزار و ۷۱۸ واحد انجام شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکهزار و ۷۱۸ واحد مسکن محرومان استان به اتمام رسیده است از پرداخت ۳۳ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به واجدان شرایط خبر داد .

    حسین جنتی روند احداث ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن محرومان استان را اعلام کرد .

    مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری این مطلب که سهمیه استان در احداث مسکن محرومان ۳ هزار و ۵۰۰ واحد است ، گفت : طبق تازه‌ترین آمار ، تاکنون ۴ هزار و ۴۹۷ پرونده مسکن محرومان تشکیل شده است . از این تعداد ۴ هزار و ۲۵۳ نفر به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شدند که بانک‌های عامل با ۳ هزار و ۲۲۱ نفر قرارداد منعقد کرده‌اند .

    جنتی روند احداث مسکن محرومان استان را بدین شرح توضیح داد : پی‌کنی ۳ هزار و ۵۰۰ واحد ، اجرای فوندانسیون ۳ هزار و ۴۲۶ واحد ، اجرای اسلکت و دیوار ۳ هزار و ۲۲۷ واحد ، اجرای سقف ۳ هزار و ۶۵ واحد ، اجرای گچ و خاک ۳ هزار و ۵۸ واحد ، پایان کار و نازک‌کاری یکهزار و ۷۱۸ واحد انجام شده است .

    وی تسهیلات بلاعوض پرداخت شده به واجدان شرایط را ۳۳ میلیارد تومان برشمرد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه بررسی ساخت مسکن محرومان استان به ریاست اسدالله عباسی استاندار گیلان و با حضور محمدرضا فلاحتگر سرپرست اداره کل راه و ...

    |

    نظرات کاربران