در حال بارگذاری ...
  • تکمیل ۵۸۳ واحد مسکن محرومان استان اصفهان

    پی‌کنی ۲ هزار و ۹۴۹ واحد ، اجرای فوندانسیون ۲ هزار و ۹۲۰ واحد، اجرای اسکلت ۲ هزار و ۱۰۷ واحد ، اجرای گچ و خاک یکهزار و ۹۴۱ واحد ، انجام شده است و هم اکنون ۵۸۳ واحد تکمیل شده و قابل سکونت هستند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن اصفهان با اعلام تکمیل ۵۸۳ واحد مسکن محرومان استان از پرداخت بیش از ۵۰ میلیاردتومان تسهیلات بلاعوض به واجدان شرایط به منظور اجرای طرح ، خبر داد .

    غلامحسین خانی روند احداث ۳ هزار واحد مسکن محرومان استان را اعلام کرد .

    مدیرکل بنیاد مسکن اصفهان با اشاره به اینکه تعداد ۴ هزار و ۱۲ واحد مسکن محرومان در استان ارزیابی و شناسایی شدند ، گفت : ۳ هزار و ۵۸۱ پرونده تشکیل شده است .

    خانی از معرفی ۳ هزار واجد شرایط دریافت مسکن محرومان به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات خبر داد و افزود : بانک‌ها با تمامی افراد معرفی شده به بانک برای پرداخت تسهیلات قرارداد منعقد کردند .

    وی روند احداث واحدهای مسکن محرومان استان اصفهان را بدین شرح اعلام کرد : پی‌کنی ۲ هزار و ۹۴۹ واحد ، اجرای فوندانسیون ۲ هزار و ۹۲۰ واحد، اجرای اسکلت ۲ هزار و ۱۰۷ واحد ، اجرای گچ و خاک یکهزار و ۹۴۱ واحد ، انجام شده است و هم اکنون ۵۸۳ واحد تکمیل شده و قابل سکونت هستند .

    مدیرکل بنیاد مسکن اصفهان با بیان اینکه ۹۰ میلیاردتومان اعتبار بلاعوض به اجرای طرح مسکن محرومان استان پیش‌بینی شده است ، گفت : از ۹۰ میلیارد تومان اعتبار بلاعوض تاکنون بیش از ۵۰ میلیارد تومان پرداخت شده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه بررسی ساخت مسکن محرومان استان به ریاست اسدالله عباسی استاندار گیلان و با حضور محمدرضا فلاحتگر سرپرست اداره کل راه و ...

    |

    نظرات کاربران