در حال بارگذاری ...
  • طرح نهضت ملی مسکن با استقبال بیش از سه میلیون نفر مواجه شده است

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در هشتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی تحت عنوان مسکن ؛ پیشران تولید که روز اول اسفند در ساختمان دادمان با حضور مسئولانی از وزارت اقتصاد و امور دارایی و وزارت راه و شهرسازی برگزار شد به تبیین سیاست‌های بخش مسکن و همچنین اقدامات انجام شده در این بخش پرداخت .

    معاون مسکن و ساختمان با یادآوری اینکه کمتر از ۵ ماه از ابلاغ قانون جهش تولید مسکن توسط رییس‌جمهور گذشته است ، در خصوص اقدامات وزارتخانه در اجرای قانون جهش تولید مسکن گفت : در کمتر از ۵ ماه گذشته زمین نزدیک به ۹۸۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن با کاربری مسکونی تامین شد که کلنگ ۳۲۰ هزار واحد مسکونی انجام شده و یا در حال انجام است . همچنین تامین زمین یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن نیز در حال بررسی و تغییر کاربری قرار دارد .

     

     

     

     
     
     
     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از مراحل ساخت یک میلیون و ۸۶۷ هزار و ۷۱۹ واحد نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاهای ...

    |

    سازمان ملی زمین و مسکن در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن تاکنون موفق به شناسایی ۲ هزار و ۷۷۶ هکتار اراضی مازاد سایر دستگاه‌ها شده است که بیش از ۳۷۰ هکتار آن متعلق به وزارت نفت بوده است .

    |

    پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت مردمی سیزدهم مبنی بر تامین مسکن حمایتی ویژه اقشار کم برخوردار ، این مسئله امروز در اولویت کاری مجموعه راه و شهرسازی استان قرار دارد و با امیدوارم با تعامل کلیه دستگاه های مرتبط بتوانیم در تولید مسکن استان جهت ایجاد کنیم .

    |

    این اتفاق با توجه به ناآگاهی خریداران صورت‌ می‌گیرد ، لازم به ذکر است هر ایرانی تنها یکبار می‌تواند از امکانات و تسهیلات فرم ج یا همان امتیاز دولتی مسکن و زمین استفاده کند و در صورت فروش این امتیاز را برای همیشه از دست خواهد داد .

    |

    نکته قابل تأمل در اجرای این طرح همراهی و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان استان در بخش‌های مختلف است که امید می‌رود با تداوم مسیر خدمت رسانی به مردم شاهد اتفاقات مبارکی در این حوزه باشیم .

    |

    نظرات کاربران