در حال بارگذاری ...
  • احداث ۴۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت : عملیات اجرایی بیش از ۴۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در این استان آغاز شده و زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح تأمین شده است .

    سیدمحسن حمزه‌لو با بیان اینکه باید کیفیت زندگی مردم و تحقق خانه‌دار شدن خانوارها با اجرای طرح نهضت ملی مسکن ارتقا یابد ، گفت : این روند در آذربایجان‌غربی با تأمین اراضی مورد نیاز با جدیت دنبال می‌شود . سهمیه آذربایجان‌غربی از طرح نهضت ملی مسکن حدود ۱۸۰ هزار واحد است که مانعی از بابت تامین زمین وجود ندارد .

    گفتنی است بررسی راهکارهای گسترش خدمات عمومی در فضاهای شهری و بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان از مباحث مطرح شده در این جلسه بود .

    جلسه بررسی مباحث و مشکلات شهرسازی ، طرح‌های جامع و تفصیلی با حضور معاون عمرانی وزیر کشور و اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری شهرهای جنوب استان برگزار و مباحثی در خصوص ارزیابی پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در استان مطرح شد .




    مطالب مرتبط

    اراضی واگذاری در روستاهای آذربایجان‌غربی به صورت رایگان و در قالب طرح‌های جوانی جمعیت و ۹۹ ساله به متقاضیان واجد شرایط روستایی واگذار می‌شود . در مرحله نخست در سطح استان ۱۵۱ روستا با پنج هزار قطعه و در شهرستان ارومیه ۱۵ روستا با ۴۴۳ قطعه زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت : مسکن در سبد معیشتی اقشار مختلف مردم ، مهمترین نیاز و تأمین مسکن در جامعه دغدغه ...

    |

    سهمیه آذربایجان‌غربی از ساخت مسکن در طرح نهضت ملی احداث ۲۰۳ هزار واحد مسکونی است که این مساله با تلاش جهادی همکاران اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با جدیت دنبال می‌شود .

    |

    تامین زمین برای کارکنان دستگاهای دولتی در قالب طرح نهضت ملی مسکن و واگذاری به متقاضیان واجد شرایط در دستگاه‌های اجرایی با توجه به ظرفیت‌های اراضی موجود در اولویت کاری بوده و تمامی ظرفیت های خانه دار شدن آحاد مردم به خصوص کارکنان دولت فراهم شده است .

    |

    پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت مردمی سیزدهم مبنی بر تامین مسکن حمایتی ویژه اقشار کم برخوردار ، این مسئله امروز در اولویت کاری مجموعه راه و شهرسازی استان قرار دارد و با امیدوارم با تعامل کلیه دستگاه های مرتبط بتوانیم در تولید مسکن استان جهت ایجاد کنیم .

    |

    نظرات کاربران