در حال بارگذاری ...
  • عدم افزایش نرخ سود ۱۸ درصدی مسکن مهر برای پروژه‌های ناتمام

    در این راستا بانک‌ها با تائیدیه نهادهای متولی مسکن مهر از جمله ادارات کل راه و شهرسازی ، شرکت عمران شهرهای جدید و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نسبت به ارسال پیامک و اطلاع رسانی اقدام خواهند کرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی با ابلاغ دستور به معاونان مرتبط و مدیران کل راه و شهرسازی تصریح کرد : از تیرماه صرفاً پروژه‌های تکمیل شده جهت افزایش نرخ سود ۱۸ درصد به بانک معرفی شوند .

    رستم قاسمی ضمن ابلاغ دستور به معاونان مرتبط و مدیران کل راه و شهرسازی بر برقراری ارتباط و تعامل مدیریت شعب استانی بانک با مدیران کل نهادهای متولی مسکن مهر تاکید کرد .

    وی با بیان آنکه از تیرماه صرفاً پروژه‌های تکمیل شده جهت افزایش نرخ سود ۱۸ درصد به بانک معرفی شوند ،‌ عنوان کرد : این پروژه‌ها باید دارای انشعابات و کنتورهای آب ، برق ، گاز ، شبکه فاضلاب و همچنین محوطه‌سازی و آماده‌سازی کامل راه آسفالته و پیاده‌رو قابل دسترس به واحدها باشند .

    وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد :‌ در این راستا بانک‌ها با تائیدیه نهادهای متولی مسکن مهر از جمله ادارات کل راه و شهرسازی ، شرکت عمران شهرهای جدید و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نسبت به ارسال پیامک و اطلاع رسانی اقدام خواهند کرد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ۵ هزار و ۲۳۰ واحد تکمیل شده مسکن مهر شهر جدید پردیس در دولت سیزدهم با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح و تحویل شد .

    |

    امید داریم با حضور آقای محمودزاده پیشرفت قابل توجهی را در مأموریت شرکت در اتمام پروژه های مسکن مهر و نهضت ملی و همچنین خدمات روبنایی و زیربنایی به نحو مطلوبی شاهد باشیم .

    |

    یکی از آورده‌های اصلی دولت در طرح نهضت ملی مسکن ، موضوع زمین است و در بسیاری از مناطق شهری ، به طور میانگین ۵۰ درصد قیمت واحد مسکونی را زمین به خود اختصاص می‌دهد . یکی از اصلی ترین تسهیلات در بخش مسکن تامین زمین است که بخش عمده ای از این اراضی به شکل رایگان و اجاره ۹۹ ساله در ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید مهستان ضمن تاکید بر تکمیل پرونده مسکن مهر از افتتاح ...

    |

    باقیمانده مبلغ در نظر گرفته شده برای تأمین آسانسورهای پروژه‌های مسکن مهر پس از هزینه کرد بخش اول و تأیید انجام کار و بر اساس پیشرفت پروژه پرداخت خواهد شد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موظف به خرید تمام تجهیزات تا پایان تیر ماه امسال شده‌ است .

    |

    نظرات کاربران