در حال بارگذاری ...
  • ساخت ۳۵ هزار و ۲۶۰ واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن استان گیلان

    با افزایش تولید مسکن روستایی که در اولویت نهضت ملی مسکن قرار دارد مساله باز آفرینی شهری مورد تاکید قرار گرفته و متقاضیان خود مالکی با تشویق ، حمایت و کاهش کاغدبازی (بروکراسی های) اداری می توانند تسهیلات بهتری دریافت کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در جلسه شورای مسکن از ساخت بیش از ۳۵ هزار و ۲۶۰ واحد مسکن در گیلان در قالب نهضت ملی مسکن خبر داد .

    محمدرضا فلاحتگر گفت : این واحد ها در قالب طرح نهضت ملی مسکن  به صورت(انبوه ساز ، گروه ساخت ، خودمالک شهری ، روستایی و بازآفرینی شهری) در حال احداث است . هم اکنون در راستای نهضت ملی مسکن در استان گیلان ، با تامین زمین به مساحت ۲۰۶ هکتار ، ۱۷ هزار و ۶۱۹ واحد به صورت انبوه سازی و گروه ساخت در حال احداث است .

    عباسی استاندار گیلان نیز ضمن اعلام رضایت از مدیران عامل بانک ها در پرداخت تسهیلات مسکن ، خواستار تعامل آنها با متقاضیان این بخش شد و گفت : در صورت بروز مشکل برای پیگیری و رفع مشکلات فرا استانی مکاتبات و مذاکرات را لازم انجام می دهیم .

    وی افزود : با افزایش تولید مسکن روستایی که در اولویت نهضت ملی مسکن قرار دارد مساله باز آفرینی شهری مورد تاکید قرار گرفته و متقاضیان خود مالکی با تشویق ، حمایت و کاهش کاغدبازی (بروکراسی های) اداری می توانند تسهیلات بهتری دریافت کنند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در نخستین جلسه شورای مسکن استان در سال جاری ازتامین زمین برای احداث ۱۷ هزار و ۳۷۲ واحد نهضت ملی ...

    |

    طی دو سال گذشته ۱۲ هزار و ۸۲۱ واحد در بخش مسکن حمایتی شهری ، ۵۲۹۴ واحد در بخش بازآفرینی شهری ، ۳۶۱۵ واحد در بخش مسکن خودمالک و ۱۳ هزار و ۶۸۹ واحد در بخش مسکن روستایی در حال ساخت داریم .

    |

    تامین زمین برای ۱۷ هزار و ۶۱۹ واحد به وسعت ۲۰۶ هکتار انجام شده و شاهد کمبود ۱۳۰ هکتاری زمین جهت احداث حدود ۱۱ هزار واحد دیگر هستیم ؛ البته براساس توافق صورت گرفته با سایر دستگاه ها از جمله جهاد کشاورزی ، کمیته امداد ، سپاه ، منابع طبیعی و آبخیزداری و ... ، ۱۹۸ هکتار زمین برای طرح ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در جلسه شورای مسکن استان گفت : لازم است تا دستگاه‌های خدمت رسان هماهنگی تنگاتنگی در حوزه ...

    |

    ۱۸۴۲ واحد را در برنامه افتتاح اردیبهشت ماه قرار داده‌ایم که شامل ۲۰۰ واحد مسکن ملی در شهرستان اسلامشهر ، ۳۰۸ واحد در رباط‌کریم ، ۵۰۴ واحد در شهریار، ۶۳۰ واحد در پاکدشت و ۲۰۰ واحد پروژه محک ۶ شهرستان دماوند است .

    |

    نظرات کاربران