در حال بارگذاری ...
  • بازدید متقاضیان خوش حساب نهضت ملی مسکن از پروژه‌های شهر جدید پرند

    از مجموع ۳۳۵۰۰ واحد مسکونی شهر پرند که در قالب طرح نهضت ملی مسکن شروع شده بنابر تاریخ قرارداد اولین نسل پروژه های نهضت ملی پرند در دولت جدید به شرط تامین زیرساخت‌ها آماده بهره‌برداری است و با تامین زیرساخت ها ظرف دو ماه آینده تحویل مردم خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران پرند با بیان اینکه متقاضیان خوش حساب نهضت ملی مسکن از واحدهای خود در فاز ۶ این شهر جدید بازدید کردند گفت : ۴هزار واحد مسکونی به شرط تامین زیرساخت‌ها طی ماه‌های آینده تحویل متقاضیان خواهد شد .

    متقاضیان خوش حساب نهضت ملی مسکن از واحدهای خود در فاز ۶ پرند بازدید کردند .

    آرش صیادی مدیرعامل شرکت عمران پرند، در جمع متقاضیان نهضت ملی مسکن با اشاره به اتمام عملیات عمرانی پروژه ۳۰۴ واحدی ایلیا سازه پارت با ۱۹ بلوک در فاز ۶ بیان کرد : از مجموع ۳۳۵۰۰ واحد مسکونی شهر پرند که در قالب طرح نهضت ملی مسکن شروع شده بنابر تاریخ قرارداد اولین نسل پروژه های نهضت ملی پرند در دولت جدید به شرط تامین زیرساخت‌ها آماده بهره‌برداری است و با تامین زیرساخت ها ظرف دو ماه آینده تحویل مردم خواهد شد .

    صیادی با اشاره به پیگیری شرکت عمران و استانداری برای تامین زیرساخت ها خاطرنشان کرد : پروژه هم اکنون پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد دارد و پس از نصب انشعابات (آب و برق و گاز) ، محوطه سازی پروژه انجام و مرحله تحویل واحدهای مسکونی آغاز خواهد شد .

    مدیرعامل شرکت عمران پرند با اشاره به احداث ۳۳۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در پرند گفت: ۴هزار واحد مسکونی به شرط تامین زیرساخت ها طی ماه‌های آینده تحویل متقاضیان خواهد شد .

    وی ابراز امیدواری کرد : بازدید سایر متقاضیان خوش حساب در دستور کار قرار دارد و سایر متقاضیان نیز از روند احداث واحد مسکونی خود مطلع خواهند شد .




    مطالب مرتبط

    با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

    |

    میانگین پیشرفت فیزیکی واحدهای نهضت ملی مسکن پرند ۲۰ تا ۲۵ درصد است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور رییس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و دیگر مسئولان، ۴ هزار و ۳۸۱ واحد مسکونی در استمرار واحدهای نهضت ملی مسکن به بهره ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند با اعلام رفع نواقص مترو و تکمیل مسکن مهر آن شهر جدید  ، گفت : مترو و بیش از ۴۳۰۰ واحد مسکن ...

    |

    اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با توجه به وظیفه ذاتی که دارد طرح مهم نهضت ملی مسکن را اجرا می‌کند و در این طرح عوامل مختلفی دخیل هستند که کارگران به عنوان اصل مهم و تأثیرگذار در روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن هستند .

    |

    نظرات کاربران