در حال بارگذاری ...
  • ۳ هزار و ۱۸۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل احداث می‌شود

    موظف هستیم واحدهای مسکونی با کیفیت بالا و استاندارد به مردم و متقاضیان که عمدتا از اقشار ضعیف جامعه هستند تحویل دهیم و در این موضوع هیچ بهانه ، کم‌کاری و قصور را قبول و تحمل نخواهیم کرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : در شهرک شهید سید جعفر خراسانی اردبیل احداث ۳ هزار و ۱۸۰ واحد در برنامه طرح نهضت ملی مسکن قرار دارد .

    محبوب حیدری در بازدید از شهرک شهید سید جعفر خراسانی شهر اردبیل اظهار کرد : در شهرک شهید سید جعفر خراسانی شهر اردبیل ۳ هزار و ۱۸۰ واحد مسکونی در برنامه احداث مسکن متقاضیان این طرح قرار دارد که از این تعداد ۶۹۷ واحد مسکونی در حال اجرا توسط پیمانکاران سازنده بوده و ساخت بقیه واحدها نیز به محض انجام فرآیند عقد قرارداد و تخصیص زمین ، نسبت به شروع عملیات اجرایی اقدام خواهیم کرد .

    وی گفت : در شهرک شهید خراسانی تخصیص زمین به ۴ شرکت ساختمانی انجام یافته و نسبت به تجهیز کارگاه و شروع عملیات اجرایی اقدام کرده اند . با توجه به گزارش اجرایی مراحل ساخت ، مقرر شد پیمانکاران سازنده در احداث واحدهای مسکونی با رعایت مشخصات فنی و کیفیت کار تسریع در اجرای آن را نیز در برنامه کاری خود قرار دهند .

    وی با توجه به اهمیت حل مشکل مسکن و اولویت آن در برنامه‌های اداره کل راه و شهرسازی ، در این بازدید از معاون مسکن و ساختمان خواستار پیگیری مداوم برای تسریع در عملیات اجرایی احداث این واحدها شد .

    حیدری با بیان اینکه کیفیت طرح‌های نهضت ملی مسکن در اولویت قرار گرفته است ، افزود : موظف هستیم واحدهای مسکونی با کیفیت بالا و استاندارد به مردم و متقاضیان که عمدتا از اقشار ضعیف جامعه هستند تحویل دهیم و در این موضوع هیچ بهانه ، کم‌کاری و قصور را قبول و تحمل نخواهیم کرد .




    مطالب مرتبط

    با تلاش و پیگیری های همکاران معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اسناد مالکیت بیشتر زمین های اختصاص یافته به پروژه های نهضت ملی مسکن بنام دولت و راه و شهرسازی صادر شده و اسناد الباقی اراضی هم طی ماه های آینده صادر خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از الحاق ۲۲۷ هکتار زمین به محدوده ۱۱ شهر جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل خبر ...

    |

    شهرک شهید سلیمانی برای ساخت ۱۵هزار واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی پیش‌بینی شده که عملیات احداث ۱۲ هزار و ۹۶۰ واحد در این شهرک شروع شده است.

    |

    از مجموع ۶۳۲ واحد پروژه های ساخت مسکن طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان سایت پشت مسکن مهر در حال احداث هست که از این تعداد ۱۲۰ واحد در اجرای عملیات نازک کاری بوده و تا پایان امسال تحویل متقاضیان خواهد شد و ۳۶۰ واحد هم اکنون در حال اجرای اسکلت است .

    |

    از مجموع ۷۵۲ واحد پروژه های ساخت مسکن طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان ، ۶۰ واحد در شهرستان خلخال اجرای نازک کاری و نمای ۴۰ واحد به اتمام رسیده و در دهه مبارک فجر امسال افتتاح خواهد شد و مابقی در حال اجرا با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد در سال آتی به بهره برداری خواهد رسید .

    |

    نظرات کاربران