در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عملیات اجرایی آماده‌سازی معابر سایت نهضت ملی مسکن گرمسار صبح امروز پنجشنبه با حضور معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در قالب سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان آغاز شد .

    هادی عباسی ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی طرح آماده سازی معابر سایت گرمسار به مساحت ۲۰ هکتار را کلنگ‌زنی کرد .

    عملیات اجرایی این طرح در راستای اجرای نهضت ملی مسکن در روستای کرند و فرور از توابع شهرستان گرمسار به تعداد ۳۷۹ قطعع مسکونی ویلایی اجرا می‌شود .

    دومین سفر رئیس جمهوری‌ و دولت سیزدهم به استان سمنان امروز پنجشنبه سی‌ام فروردین ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی شده است .

    جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت نیز در سفر یکروزه دولت سیزدهم به سمنان برگزار می‌شود .

    در دور اول سفر آیت‌الله رئیسی رییس جمهور به سمنان در آبان ۱۴۰۰ بیش از ۱۰۶ درصد اعتبارات طرح‌های عمرانی جذب شد که بیشترین جذب اعتبار در سفرهای دور اول رییس‌جمهور بوده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن معادل یک ...

    |

    اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با توجه به وظیفه ذاتی که دارد طرح مهم نهضت ملی مسکن را اجرا می‌کند و در این طرح عوامل مختلفی دخیل هستند که کارگران به عنوان اصل مهم و تأثیرگذار در روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن هستند .

    |

    اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها پیگیری گردد و تعامل سازنده با مدیران شهرستانی صورت گیرد و در صورت بروز مشکل باید مسائل در سریعترین زمان ممکن اعلام شود تا به سمت تحرک بیشتری حرکت کنیم .

    |

    اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن نیز در شهر جدید گلمان در حال انجام است و باید آماده سازی اراضی برای تسهیل اجرای طرح نیز بدون وقفه انجام گیرد .

    |

    مساحت کل سایتی که به پروژه نهضت ملی مسکن اختصاص داده شده است ۱۴ هکتار است که این ۱۳۴ واحد به مساحت ۱۲۹۰۰ متر مربع در فاز اول ۵ هکتاری از سایت یاد شده ساخته خواهد شد و در حال حاضر در مرحله اول تمام کسانی که واجد شرایط بودند ، پوشش داده است .

    |

    نظرات کاربران