در حال بارگذاری ...
  • حساب صد امام بستری برای تامین سرپناه بی پناهان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، حامد حاجی گفت : به کمک مردم و انجمن خیرین مسکن ساز موفق شدیم که مسکن احداث کنیم . به همین دلیل خیرین مسکن ساز با مراجعه خود به ادارات بنیاد مسکن با استفاده از دستگاه پوز تعبیه شده مشارکت خود را نشان می دهند . این اقدام باعث کاهش قیمت تمام شده مسکن نیز می شود .

    وی خاطرنشان کرد : در برخی مواقع برخی خیرین مسکن ساز علاوه بر دادن نیروی کار رایگان در پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن و مشغول به کار شدن آنها در پروژه ها ، برخی خدمات مهندسی رایگان و حتی مصالح ساختمانی رایگان نیز می تواند در کاهش قیمت تمام شده مسکن کمک کند .

    وی گفت : برای مصرف منابع حساب ۱۰۰ امام ۶ سرفصل از جمله تجهیز مساکن محرومان ، تعمیر واحدهای مسکونی افراد نیازمند ، پرداخت بخشی از رهن و اجاره مستاجران تعریف شده که تا کنون برای بسیاری از موارد از منابع حساب ۱۰۰ امام استفاده شده‌ است .

     

     

     

     
     
     
     
     




    مطالب مرتبط

             

    |

             

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران در پاسخ به سوالی در خصوص واحد‌های دارای مشکل مسکن مهر در شهر‌های مانند صفادشت که توسط ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی در طرح ملی نهضت مسکن شهرستان ...

    |

    با توجه به اینکه مردمی سازی در این وزارتخانه مد نظر وزیر راه و شهرسازی قرار دارد ، در حوزه بازآفرینی شهری در گام اول با همکاری بسیج مستضعفین اقدام به نوسازی بافت‌های فرسوده با ۴۲۸ حلقه میانی می‌شود .

    |

    نظرات کاربران