در حال بارگذاری ...
  • طرح نهضت ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان اصفهان در حال اجراست

    اجرای این طرح در استان اصفهان ، در مراحل مختلف اخذ پروانه ، فونداسیون ، اسکلت ، سقف ، سفت کاری و نازک کاری بوده و پیش بینی می‌شود تا سال ۱۴۰۴ به بهره برداری برسند . پیشرفت فیزیکی اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان ، در شهرهای شهرضا ، مبارکه ، دولت آباد و دهاقان بیشتر است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان اصفهان در حال اجرا است گفت : در سطح استان پیشرفت فیزیکی اجرای این طرح ، در شهرهای شهرضا ، مبارکه ، دولت آباد و دهاقان بیشتر از سایر شهرها است .

    علیرضا قاری قرآن اظهار کرد : آمار کل ثبت نام کنندگان، بیش از ۴۶۱ هزار نفر و تأیید نهایی تجمیعی افزون بر ۱۳۱ هزار نفر بوده است .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد : تعداد متقاضیان دارای آورده بیش از ۴۰ میلیون تومان در سطح استان ، افزون بر ۴۶ هزار و ۷۰۰ نفر است . هزینه واحدهای طرح نهضت ملی مسکن با توجه به تاریخ شروع ، مشخصات فنی ، تعداد طبقات و مساحت متفاوت و به نسبت پیشرفت طرح از متقاضیان اخذ و در نهایت به قیمت تمام شده واگذار می‌شود .

    قاری قرآن افزود : میزان تسهیلات پرداختی به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ، ۵۵۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد و مجموع دوران مشارکت و اقساط ۲۰ سال است و در هنگام تحویل واحد ، فروش اقساطی انجام می‌شود .

    وی گفت : اجرای این طرح در استان اصفهان ، در مراحل مختلف اخذ پروانه ، فونداسیون ، اسکلت ، سقف ، سفت کاری و نازک کاری بوده و پیش بینی می‌شود تا سال ۱۴۰۴ به بهره برداری برسند . پیشرفت فیزیکی اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان ، در شهرهای شهرضا ، مبارکه ، دولت آباد و دهاقان بیشتر است .

    وی با بیان اینکه کیفیت ساخت مسکن در اجرای این طرح مطابق مقررات ملی ساختمان است عنوان کرد : ۱۳ پیمانکار در ساخت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن فعالیت دارند .




    مطالب مرتبط

    از تعداد حائزان شرایط دریافت وام ودیعه مسکن یک میلیون و ۳۳ هزار و ۳۰۵ نفر به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن معرفی شدند که بانک ها تاکنون با ۴۴۵ هزار و ۶۸ نفر عقد قرارداد کردند .

    |

    به لطف خدا پرداخت تخفیفات صدور پروانه در بافت های فرسوده شهری بالغ بر ۳۹۷ میلیارد ریال در ۳۹ شهر استان انجام شده است . تعریف پروژهای عمرانی نوسازی و ساماندهی بافت، از محل پرداخت تخفیف عوارض بافت فرسوده با مشارکت شهرداری ها با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۱۹۱ میلیارد ریال از دیگر ...

    |

    با پیگیری‌های به عمل آمده تا کنون پروانه ساختمانی افزون بر ۲۸ هزار و ۵۰۰ واحد اخذ شده همچنین با تلاش‌های شبانه روزی مجموعه دست‌اندرکاران اجرایی طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان در حال حاضر اجرای این طرح در مراحل مختلف اخذ پروانه ، فونداسیون ، اسکلت و سقف ، سفت کاری و نازک کاری ...

    |

    انتظار می‌رود تا در سال جدید تمامی بانک‌ها به‌ویژه بانک سامان در پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن همکاری بیشتری داشته‌ باشند .

    |

    از متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت ، تا کنون بیش از ۶۴ هزار متقاضی تایید نهایی تجمعی (دارای ۴ شرط) شدند و از این تعداد نیز برای بالغ بر ۱۸ هزار و ۷۰۰ نفر افتتاح حساب شده است .

    |

    نظرات کاربران