در حال بارگذاری ...
  • هشدار راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت

    متقاضیان می‌بایست از پاسخگویی به تلفن‌ها در این خصوص خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع نداده و در این زمینه مراقبت کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از متقاضیان جوانی جمعیت خواست مراقب تماس‌های تلفنی و پیامک‌های شیادان باشند .

    آتینا محمدیان روشن رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران گفت : در روزهای اخیر شاهد اتفاقاتی از جنس کلاهبرداری دلالان و شیادان از متقاضیان مسکن طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با انواع مختلف خرید امتیاز ، بررسی وضعیت و ... هستیم .

    وی تصریح کرد : متقاضیان می‌بایست از پاسخگویی به تلفن‌ها در این خصوص خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع نداده و در این زمینه مراقبت کنند .

    محمدیان روشن افزود : متقاضیان در گروه‌های مختلف در حال ساماندهی بوده و برحسب امتیاز از طرف اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با آنها تماس حاصل خواهد شد تا برای تکمیل پرونده حضوری مراجعه داشته باشند و در غیر این صورت هر نوع تماس یا پیام دیگری تکذیب می‌شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، قرعه کشی واگذاری زمین به خانواده های مشمول طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهر جدید رامشار با حضور فرماندار هامون ، ...

    |

    خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر متقاضی دریافت زمین رایگان در سامانه جوانی جمعیت ثبت نام کرده و سپس مراحل اداری آن از سازمان نظام مهندسی ساختمان و سپس اداره کل راه و شهرسازی استان پیگیری شد .

    |

    به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت ، یک قطعه زمین یا واحد مسکونی رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانوارهای دارای چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال اختصاص می یابد .

    |

    ادعای پرداخت هزینه یکسان برای واحدهای ۵۵ متری با واحدهای ۹۰ متری کذب است چرا که متقاضی هزینه واحد خود را مطابق با متراژ درخواستی پرداخت کرده است و اکنون هزینه درخواستی بنا بر فضای مشترک مشاعات ، پارکینگ واحدها و انباری‌های (۷۵ مترمربع) تعیین متقاضیان اعلام شده است .

    |

    موارد گزارش شده مربوط به شش شهر تهران ، دماوند ، پردیس ، رباط‌کریم ، ملارد و اسلام‌شهر بوده است .

    |

    نظرات کاربران