در حال بارگذاری ...
  • رعایت شاخص‌های هوشمندسازی در ساخت پروژه‌های عمرانی

    در حال حاضر ۸۰ پروژه هوشمندسازی از ابتدای سال ۱۴۰۲ در شهرهای جدید آغاز شده که تا کنون نیمی از آن‌ها به بهره‌برداری رسیده‌اند ، ادامه این مسیر با قدرت بیشتر و به پایان رساندن آن‌ها یکی از اولویت‌های ما در سال جاری خواهد بود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در نخستین نشست قرارگاه هوشمندسازی ، انرژی و فناوری‌های نوین بر رعایت شاخص‌های هوشمندسازی در ساخت پروژه‌های عمرانی تاکید کرد .

    نشست قرارگاه هوشمندسازی ، انرژی و فناوری‌های نوین با حضور سعید غفوری رئیس هیئت‌مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ، اعضای قرارگاه مذکور در مجموعه ستاد و اعضای هیئت مدیره و مسئولان ذی‌ربط در شرکت‌های تابعه از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد .

    غفوری در این نشست با تأکید بر اینکه تلاش بر این است تا مأموریت‌های محوله به شهرهای جدید در ساخت‌وساز و تکمیل واحدهای مسکونی با کمک فناوری‌های نوین به بهترین نحو به انجام برسد ، گفت : در حال حاضر ۸۰ پروژه هوشمندسازی از ابتدای سال ۱۴۰۲ در شهرهای جدید آغاز شده که تا کنون نیمی از آن‌ها به بهره‌برداری رسیده‌اند ، ادامه این مسیر با قدرت بیشتر و به پایان رساندن آن‌ها یکی از اولویت‌های ما در سال جاری خواهد بود .

    وی در ادامه با بیان اینکه رعایت شاخص‌های هوشمندسازی در پروژه‌های مسکونی ، حمل‌ونقل ، محیط‌زیست و سایر موارد بهینه سازی باید در سطح شهرهای جدید مورد توجه ویژه قرار گیرد گفت : برنامه عملیاتی شرکت‌های تابعه در سال ۱۴۰۳ باید بر حسب نیاز واقعی و پتانسیل موجود در هر شهر تدوین و یک پروژه شاخص معرفی شود .

    به گفته این مقام مسئول پروژه معرفی شده باید طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته تا پایان سال ۱۴۰۳ به مرحله بهره‌برداری برسد .




    مطالب مرتبط

    ستاد مدیریت شهرک سازی کشور در سال ۱۴۰۲، در اجرای مصوبات شورای‌عالی شهرسازی و معماری، با برگزای جلسات مستمر بررسی طرح شهرک ها، طرح سه شهرک دولتی در پیرامون شهرهای یزد و قم را مصوب نموده و پروانه تأسیس سه شهرک پیش گفته را با ظرفیت جمعیت پذیری و تولید مسکن در مجموع به میزان بیش ...

    |

    با توجه به اینکه مردمی سازی در این وزارتخانه مد نظر وزیر راه و شهرسازی قرار دارد ، در حوزه بازآفرینی شهری در گام اول با همکاری بسیج مستضعفین اقدام به نوسازی بافت‌های فرسوده با ۴۲۸ حلقه میانی می‌شود .

    |

    تعاونی‌ها باید همکاری لازم را برای تکمیل واحدهای باقیمانده انجام دهند تا تکمیل این واحدها که مورد تأکید رئیس‌جمهوری و مطالبه مردمی است ، تسریع یابد .

    |

    پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید به تعداد یکهزار و ۶۰۰ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است .

    |

    امید داریم با حضور آقای محمودزاده پیشرفت قابل توجهی را در مأموریت شرکت در اتمام پروژه های مسکن مهر و نهضت ملی و همچنین خدمات روبنایی و زیربنایی به نحو مطلوبی شاهد باشیم .

    |

    نظرات کاربران