در حال بارگذاری ...
  • اختصاص زمین به ۱۵۳ نفر از متقاظیان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان حمیدیه

    با تلاش‌های بعمل آمده ۳۰ هکتار زمین در یک مکان مناسب مشخص شده است و مراحل نهایی تایید برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن را طی می کند که در این رابطه جلسات کمیته کارشناسی و چندین جلسه شورای مسکن شهرستان برگزار شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اندیمشک با اشاره به تایید نهایی ۱۲۰۰ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان گفت : تاکنون زمین با کاربری مسکونی به ۱۵۳ نفر از متقاظیان طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان اختصاص یافته است .

    حسین شریفی اظهار داشت : بیش از یک هزار و ۷۵۳ نفر در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۵۴۹ متقاضی واجد شرایط شناخته شدند و ۱۲۵۷ نفر تایید نهایی شدند .

    وی با بیان اینکه برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان به تامین ۳۰ هکتار زمین نیاز است گفت : با تلاش‌های بعمل آمده ۳۰ هکتار زمین در یک مکان مناسب مشخص شده است و مراحل نهایی تایید برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن را طی می کند که در این رابطه جلسات کمیته کارشناسی و چندین جلسه شورای مسکن شهرستان برگزار شده است .

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان حمیدیه افزود : در راستای سرعت بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، زمین با کاربری مسکونی تامین شده و آماده اجرای مراحل اولیه است .




    مطالب مرتبط

    بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تامین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود .

    |

    مطابق با آخرین آمار ، بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان جرقویه ثبت نام کردند که از این تعداد پس از بررسی و پالایش‌های لازم افزون بر ۱ هزار و ۲۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال شناخته شدند .

    |

    ساخت پروژه ۱۴۶ واحدی طرح نهضت ملی مسکن تیران به صورت پیش ساخته در مرحله سفت کاری و طرح ۳۸ واحدی به صورت درجا در مرحله اتمام اسکلت است . از پنج هزار و ۵۶۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر تیران ، بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ متقاضی تأیید نهایی شده اند .

    |

    اجرای طرح نهضت ملی مسکن جزو اولویت‌های کاری اداره کل بوده و از تمامی ظرفیت و توان مهندسی استان در اجرای سریع و کیفی این طرح استفاده خواهد شد .

    |

    برای ساخت مسکن در رودبار جنوب قطعه‌بندی زمین به صورت خانه حیاط دار (ویلایی) در نظر گرفته شده و طبق قرعه کشی که توسط سامانه ثبت انجام میشود قطعات زمین برای هر فرد مشخص می‌شود .

    |

    نظرات کاربران