در حال بارگذاری ...
  • رشد کیفی پروژه‌های عمرانی با توسعه آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

    امسال ۳ نوع آزمایش جدید در بخش شیمی و دو نوع آزمایش جدید در بخش مقاومت مصالح برای ارائه خدمات مطلوب به کارفرمایان ، مهندسین مشاور و پیمانکاران راه‌اندازی خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت : امسال سال توسعه در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است و با این توسعه ضمن تحقق شعار سال ، با در اختیار داشتن تجهیزات آزمایشگاهی منحصربه‌فرد پروژه‌های عمرانی با کیفیت در کشور ساخته خواهد شد .

    خدایار روان‌بد حمیدرضا شیخ انصاری مدیرکل حوزه ریاست ، ارزیابی عملکرد و روابط‌عمومی و شهرام جمعه خالدی ذیحساب و مدیرکل امور مالی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با حضور در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان خوزستان ضمن بررسی عملکرد سال گذشته ، برنامه‌های آزمایشگاه استان را در سال جدید مورد بررسی قرار دادند و با کارکنان آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان خوزستان دیداری صمیمانه داشتند .

    خدایار روان‌بد ، معاون توسعه مدیریت و منابع در جمع همکاران آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ، در حاشیه این دیدار گفت : امسال هدف اصلی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک توسعه و تجهیز آزمایشگاه‌های سراسر کشور به تجهیزات مدرن و منحصربه‌فرد آزمایشگاهی است .

    روان‌بد اضافه کرد : طی دو سال اخیر برای نوسازی و بهسازی و خرید خودروهای نو در آزمایشگاه‌های سراسر کشور اقدام کردیم که همه این اقدامات در جهت انجام کامل مأموریت‌های محوله ، امکان ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و کسب درآمد بیشتر و ارائه خدمات رفاهی مناسب به همکاران انجام شده است .

    ناصر شعبانی ، مدیرکل آزمایشگاه خوزستان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد آزمایشگاه استان طی سال گذشته و تشریح برنامه‌های امسال گفت : آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان خوزستان طی سال گذشته موفق شده است با انجام قریب به ۷۰۰ هزار مورد آزمایش فنی و تخصصی ، رکورد بی‌سابقه‌ای را به ثبت برساند .

    شعبانی افزود : امسال ۳ نوع آزمایش جدید در بخش شیمی و دو نوع آزمایش جدید در بخش مقاومت مصالح برای ارائه خدمات مطلوب به کارفرمایان ، مهندسین مشاور و پیمانکاران راه‌اندازی خواهد شد .

    در این سفر مدیران ستادی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان از بخش‌های مختلف آزمایشگاه و همچنین برخی پروژه‌ها ، شعب و واحدهای محلی مستقر در سطح استان بازدید و در دیداری صمیمانه با کارکنان این آزمایشگاه به بررسی و رفع مشکلات پرسنل پرداختند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با ثبت ۸ هزار آزمایش فنی و تخصص کنترل کیفیت ، پروژه ۵۸۴ واحدی ثمین نهضت ملی مسکن استان زنجان با حضور وزیر راه و شهرسازی به ...

    |

    طی برنامه‌ریزی امسال ۴۰ درصد خدمات را به حوزه وزارت راه و شهرسازی ، ۲۰ درصد به دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و ۴۰ درصد دیگر را باید به بخش خصوصی ارائه کرده‌ایم تا بتوانیم در ارتقا کیفی پروژه عمرانی در سراسر کشور نقش‌آفرین باشیم .

    |

    با توجه به اهمیت پروژه و لزوم تسریع در عملیات احداث پروژه ۵ هزار و ۵۰۰ واحدی رباط‌کریم ، این آزمایشگاه برای نخستین‌بار در پروژه‌های عمرانی با استقرار همزمان ۱۶ دستگاه حفاری همزمان کار حفر گمانه‌های ماشینی و دستی را به‌طور شبانه‌روزی در راه تحقق وعده ساخت مسکن توسط دولت ...

    |

    آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان تهران با استقرار ۱۶ اکیپ تحقیقاتی در پروژه ، همزمان از ظرفیت‌های آزمایشگاه استان تهران ، اداره کل کاوش‌های صحرایی و همچنین آزمایشگاه ستاد برای ارائه خدمات آزمایشگاهی شامل نمونه‌گیری در جا ، مطالعات مربوط به خاک و ژئوتکنیک ، آزمایش‌های اس ...

    |

    نظرات کاربران