در حال بارگذاری ...
  • تخصیص پروژه به بیش از ۳۸ هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان

    با پیگیری‌های به عمل آمده تا کنون پروانه ساختمانی افزون بر ۲۸ هزار و ۵۰۰ واحد اخذ شده همچنین با تلاش‌های شبانه روزی مجموعه دست‌اندرکاران اجرایی طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان در حال حاضر اجرای این طرح در مراحل مختلف اخذ پروانه ، فونداسیون ، اسکلت و سقف ، سفت کاری و نازک کاری قرار دارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از تخصیص پروژه به بیش از ۳۸ هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان خبر داد .

    علیرضا قاری‌قرآن در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن استان اظهار کرد : در گستره استان اصفهان بیش از ۴۶۱ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن اقدام به ثبت نام کردند که از این تعداد پس از بررسی و پالایش‌های لازم افزون بر ۱۵۸ هزار و ۸۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال شدند . از متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در این استان، تا کنون بیش از ۱۳۱ هزار متقاضی تایید نهایی تجمعی (دارای ۴ شرط) شده اند .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد : از این تعداد نیز برای بالغ بر ۵۰ هزار و ۸۰۰ نفر افتتاح حساب شده است و تا کنون افزون بر ۳۸ هزار نفر از متقاضیان به پروژه‌ها اختصاص یافتند . از مجموع متقاضیان حائز شرایط در استان ، بیش از ۶۷ هزار و ۶۰۰ نفر حائزین شرایط شهرهای جدید استان اصفهان هستند و افزون بر ۹۱ هزار و ۱۰۰ نفر نیز متقاضیان حائز شرایط در شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان بوده اند .

    قاری قرآن با بیان اینکه در سامانه طرح‌های حمایتی تولید مسکن در سطح شهرهای استان اصفهان تا کنون بیش از پنج هزار و ۳۰۰ پروژه طرح نهضت ملی مسکن تعریف شده است ، گفت : در حال حاضر قرارداد با سازنده برای افزون بر ۴۵ هزار و ۳۰۰ واحد منعقد و از این تعداد برای بالغ بر ۱۹ هزار و ۹۰۰ واحد قرارداد مشارکت مدنی با بانک‌های عامل تنظیم شده است .

    وی عنوان کرد : با پیگیری‌های به عمل آمده تا کنون پروانه ساختمانی افزون بر ۲۸ هزار و ۵۰۰ واحد اخذ شده همچنین با تلاش‌های شبانه روزی مجموعه دست‌اندرکاران اجرایی طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان در حال حاضر اجرای این طرح در مراحل مختلف اخذ پروانه ، فونداسیون ، اسکلت و سقف ، سفت کاری و نازک کاری قرار دارد .




    مطالب مرتبط

    از متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت ، تا کنون بیش از ۶۴ هزار متقاضی تایید نهایی تجمعی (دارای ۴ شرط) شدند و از این تعداد نیز برای بالغ بر ۱۸ هزار و ۷۰۰ نفر افتتاح حساب شده است .

    |

    برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این استان ، زمین به مساحت بیش از ۹۹۰ هکتار به محدوده ۴۳ شهر الحاق شده است . ۳۲۶.۵ هکتار زمین در حال الحاق به محدوده شهری ۱۴ شهر استان اصفهان است .

    |

    در حال حاضر برای بیش از ۴۸ هزار و ۹۰۰ متقاضی افتتاح حساب انجام و تا کنون افزون بر ۳۷ هزار نفر از متقاضیان به پروژه ها تخصیص یافتند . در طرح نهضت ملی مسکن پیشرفت فیزیکی پروژه ها از فونداسیون تا نازک کاری در دست اقدام بوده و متوسط پیشرفت فیزیکی این طرح در استان اصفهان حدود ۴۰ درصد ...

    |

    از این متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان ، بالغ بر ۱۲۹ هزار نفر تأیید نهایی تجمعی (دارای ۴ شرط) و از این تعداد هم ، برای بیش از ۴۹ هزار متقاضی افتتاح حساب شده است .

    |

    با پیگیری های بعمل آمده پروانه ساختمانی بیش از ۲۹ هزار واحد مسکونی اخذ شده و با تلاش های شبانه روزی مجموعه دست اندرکاران اجرایی طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان تا کنون فونداسیون افزون بر ۱۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی پایان یافته ، اسکلت و سقف بیش از هشت هزار واحد اتمام وسفت کاری ...

    |

    نظرات کاربران