در حال بارگذاری ...
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت اصلی مدیران شهرستانی باشد

    اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها پیگیری گردد و تعامل سازنده با مدیران شهرستانی صورت گیرد و در صورت بروز مشکل باید مسائل در سریعترین زمان ممکن اعلام شود تا به سمت تحرک بیشتری حرکت کنیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت : مدیران شهرستانی باید همگام با مدیران ستادی هدف‌گذاری مشخصی را برای تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن تعیین کرده و بر این امر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند .

    رسول عطایی در جلسه شورای اداری راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی که با حضور معاونین ، مدیران و روسای ستادی و شهرستانی برگزار شد ، اظهار کرد : به لحاظ سیاست‌های دولت در خانه دار کردن مردم باید تسریع در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن با توان پیمانکاران استانی و شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار قرار گیرد .

    وی ادامه داد : با توجه به اینکه تامین زمین برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن انجام شده است ، هدف‌گذاری برای اتمام پروژه‌های در حال احداث در سال جاری با برنامه‌ریزی انجام شده در اولویت کاری قرار دارد .

    سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت : با توجه به اهمیت مردمی سازی ساخت مسکن در سال جاری اجرای طرح‌های خودمالکی و نوسازی در بافت فرسوده با بهره‌گیری از تشویقات طرح نهضت ملی مسکن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است .

    عطایی افزود : اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها پیگیری گردد و تعامل سازنده با مدیران شهرستانی صورت گیرد و در صورت بروز مشکل باید مسائل در سریعترین زمان ممکن اعلام شود تا به سمت تحرک بیشتری حرکت کنیم .




    مطالب مرتبط

    مشکلی از بابت تامین زمین برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی وجود ندارد و روند اجرای طرح های مسکن به صورت دقیق مورد رصد هستند تا بدون وقفه اجرایی گردند .

    |

    با تلاش‌های مجموعه راه و شهرسازی مشکلات بسیاری از تعاونی‌های شهر ارومیه حل شده و این روند در سطح استان دنبال می‌شود و مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در این خصوص همکاری و مساعدت لازم را دارند .

    |

    متقاضیان می‌توانند با ثبت نام در سامانه نهضت ملی مسکن و اخذ پروانه ساختمانی ، از خدمات نظام مهندسی با تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار می‌شوند و می‌توانند نسبت به نوسازی واحدهای خود اقدام کنند .

    |

    فرآیند جابجایی تعدادی از ساکنین کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در حال انجام است و مشکلات پیش روی انتقال ساکنین کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن به جد پیگیری می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت : در کمیته فنی کمیسیون ماده پنج جنوب کرمان ، طرح آماده سازی زمین های نهضت ملی منوجان به ...

    |

    نظرات کاربران