در حال بارگذاری ...
  • کارگران نقش اساسی در روند ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن دارند

    اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با توجه به وظیفه ذاتی که دارد طرح مهم نهضت ملی مسکن را اجرا می‌کند و در این طرح عوامل مختلفی دخیل هستند که کارگران به عنوان اصل مهم و تأثیرگذار در روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن هستند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون ساختمان و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ، با بیان اینکه کارگران نقش اساسی در روند ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن دارند ، گفت : کارگران مؤلفه مهم در تولید مسکن هستند .

    محسن محرمی یگانه روز چهارشنبه در آئین تجلیل از کارگران پروژه‌های نهضت ملی مسکن به مناسبت روز جهانی کار و کارگر در محل یکی از پروژه های این طرح در کوی زیتون زنجان ، ضمن تبریک ۱۱ اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر ، گفت : تقدیر و قدردانی از کارگران زحمتکش را جزو وظایف خود می‌دانم .

    وی با بیان اینکه برخی از روزهای هفته در تقویم به مناسبت‌های مختلفی نامگذاری شده است و این روزها باید گرامی داشته می‌شود ، ابراز کرد : «روز کارگر» به عنوان روزی مهم در تقویم ثبت شده است که باید توجه داشته باشیم نام گذاری روزها موجب ماندگاری و یادآوری وقایع ارزشمند می‌شود . نام گذاری روزهای هفته با هدف گرامیداشت ، یکی از کارهای بسیار خوبی است که به ماندگار شدن خاطره وقایع ارزشمند کمک می‌کند و خوشبختانه در کشور ما هم به این مهم بسیار توجه شده است .

    یگانه به اجرای طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و بیان داشت : اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با توجه به وظیفه ذاتی که دارد طرح مهم نهضت ملی مسکن را اجرا می‌کند و در این طرح عوامل مختلفی دخیل هستند که کارگران به عنوان اصل مهم و تأثیرگذار در روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن هستند . اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با جامعه بزرگی از کارگران ارتباط کاری دارد که در این راستا بر خود وظیفه دانستیم مراسم تجلیل از این قشر ارزشمند و توانمند را که از ما انتظار دارند را داشته باشد .

    معاون ساختمان و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، با تاکید بر اینکه همه باید در هر جایگاه و مسولیتی که قرار دارند باید با خلوص نیت کار کنند تا نتیجه کارها خوب و مؤثر باشد ، گفت : از زحمات کارگران که با جان و دل در ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن تلاش می‌کنند تشکر و قدردانی می‌کنم .

    یگانه ، با بیان اینکه کارگرانی که در پروژه‌های نهضت ملی مسکن کار می‌کنند محصول کارشان باید تولید مسکن باکیفیت برای متقاضیان باشد ، تاکید کرد : مردم از ما انتظار دارند و امیدوارم کارگران دلسوزانه در این پروژه‌ها کار کنند .

    وی بر لزوم تداوم برگزاری برنامه‌های تجلیل و تکریم کارگران و فعالان حوزه راه و ساختمان تاکید کرد و افزود : از زحمات بدنه روابط عمومی که این برنامه را تدارک دیدند تشکر می‌کنم .




    مطالب مرتبط

    فرآیند جابجایی تعدادی از ساکنین کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در حال انجام است و مشکلات پیش روی انتقال ساکنین کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن به جد پیگیری می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بر لزوم تامین سریع تامین انشعابات در پروژه های نهضت ملی مسکن توسط شرکت های خدمات رسان در ...

    |

    در چند سال اخیر واگذاری زمین در بخش مسکن مهر ، اقدام ملی مسکن و نهضت ملی به صورت خیلی گسترده و قابل توجه اتفاق افتاده است .

    |

    خوشبختانه با پیگیری و تلاش استاندار و هماهنگی صورت گرفته تعدادی از واحدهای مسکونی در اولویت اول برای جابه‌جایی قرار گرفتند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ، با بیان اینکه برنامه ریزی و اقدامات لازم جهت تامین اراضی برای متقاضیان واجد شرایط مسکن در ...

    |

    نظرات کاربران